/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Theben uge-ur
Fra : winetaster
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 15-09-11 12:46

Jeg søger præcis dette Theben uge-ur:

http://www.shutterstock.com/pic-47228620/stock-photo-plug-timer-switch-isolated-on-white.html

hvor fåes det ?

Mvh W.

(slukur, kontaktur, ugeur)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-09-11 13:04

Så vidt jeg kan se kan man kun få Theben i DK til montage i måleskabe.

Der er andre uge-timere på markedet:
http://www.tricklestar.com/dk/produkter/timere/smart-uge-timer.html

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-09-11 17:55

Nej uret er ikke kun til målertavler.
Det kan monteres i enhver tavle med de såkaldte DINn skinner.

Men jeg kunne ikke finde præcis din model på nettet.
Men der er en Theben rent elektronisk pendent , med gangreserve og mange funktioner.

Det vil sikkert være et godt bytte.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-09-11 21:35

Hvorfor vil du bruge et sådant ur fra Gorm den Gamles tid?
Det er kun muligt at indstille med store intervaller!
Der findes meget mere smarte digitalurer, som kan indstilles med forskellig tider for hver dag.
Nogle har omkring 14 programmer der kan aktiveres efter ønske, og så koster de ikke særlig meget.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-09-11 06:23

Ao Johansen eller benikel og waldner er tyr en forhandler

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 16-09-11 19:13

Nu kan jeg se, at der er Engelsk udtag på uret, er det et krav ??

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 17-09-11 10:23

Nej udtaget er ikke så vigtigt.

Fordelen ved et stenalder-ur er, at man nemt og hurtigt kan se status.

Mvh W.