/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Valg 2011
Fra : nomore
Vist : 461 gange
10 point
Dato : 14-09-11 19:19

Giv mig en god grund til at møde op og sætte mit kryds X

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-11 19:20

Du får en lakrids eller et bolsje

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-09-11 19:33

hvis du bor i Hjørring, er du fri for dem med raslebøsserne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-11 19:41

Du fraskiver dig selv retten til at brokke dig over valgresultatet hvis ikke du stemmer i morgen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-09-11 20:07

Fisk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-09-11 20:23

Flæsk

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 14-09-11 20:25

Tilkendegiv at du er tilfreds med at være borger i et land hvor vi har frie valg.
Hvis du ingen idé har om hvem du vil stemme på så lad være med at sætte et kryds på sedlen..

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 14-09-11 20:36

Pia Kjærsgaard

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-09-11 20:42

Enig i at man skal ud til stemmeurnerne, og hvis man er i tvivl eller hvis man vil demonstrere sin utilfredshed med partierne kan man stemme blank. For hvis man ikke synes der et parti/en person man har tillid til, så kan man vise sin utilfredshed ved at udelade at stemme, men det er registreret at din deltagelse har hjulpet på stemmeprocenten

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-09-11 22:35

Fint nok med mad...og slik
Og retten til at stemme.

Men efter min mening gør de altså ikke meget ud af de løfter de giver.

Samt alle, er næsten enige, om at være totalt uenige, over alle emner.
Så hvorfor stemme - hvad bliver bedre/ værre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-11 14:57

Det er din og vores skyld, at der findes dårlige politikere.
Vi gør jo ikke noget ved det.

I vores kommune bliver alle med høj ancenitet transporteret til urnerne.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-11 17:20

Men hvis man bliver hjemme og ikke "gider" at bevæge sig ned til stemmeurnen, så skal man lade være med at brokke sig over systemet. Det mindste man kan gøre er at gøre brug af sin borgelige ret og stemme, ligegyldigt om det så er blankt. Man har gjort brug af sin ret og gjort politikkerne opmærksom på at man "holder øje".

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-09-11 17:20

eksempelvis går S ind for en betalingsring,
V er imod,

hvis du er for eller imod kan din stemme blive afgørende,

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-09-11 19:57

nu er det alligevel for sent

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-09-11 20:29

Citat
nu er det alligevel for sent

Godt man alligevel fik afgivet sit lille X

DET HJALP...

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 10 point
Dato : 15-09-11 20:34

Citat
Godt man alligevel fik afgivet sit lille X

så er der håb forude

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 15-09-11 20:50

Nu var det jo ikke fordi jeg ikke ville stemme, men bare have en grund til det.

Jeg er altid på ´skansen´til de små ting.

Bortset fra det, så blev der - da vist rykket frem og tilbage = indtil videre.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-09-11 21:20

Citat
Bortset fra det, så blev der - da vist rykket frem og tilbage

Den holder da-

frem mod RØDT

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-09-11 23:15

Med mindre man BARE skal frem & tilbage IGEN