/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvad hedder spillet
Fra : Citronsorbet
Vist : 554 gange
69 point
Dato : 14-09-11 13:22

i 90'erne spillede jeg et spil på skolens PC. det var et meget simpelt spil. man har en kasse hvor man kan køre rundt i kanten af kassen. inde i kassen flyver fjenden rundt. det gælder om at man skal formindske arealet uden at blive ramt af fjenden imens.

nogen der ved hvad det hedder eller kan finde det

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 14-09-11 16:21

Det ligger på Sony Ericson mobiltelefoner (i hvert fald nogle af de lidt ældre)
De kalder det for ERIX.

Bare goggle ERIX og se hvad der sker.

MVH

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 19-09-11 18:41

det sku rigtig

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 19-09-11 19:28

men jeg kan desværre ikke finde et spil jeg kan spille eller downloade?