/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Opdater.
Fra : Mosebaek
Vist : 487 gange
200 point
Dato : 13-09-11 18:38

Er det mig,der er ved at blive tosset??? (Mere end sædvanlig).

Er det min PC,der er ved at blive tosset???

Eller er det censuren???

Jeg bemærkede allerede i går,en tråd jeg abonnere på.(Men ikke deltog i). At når der kom nye indlæg (Set i e-mail) var de ikke vist i tråden,før jeg opdaterede hele Kandu.Trådstarteren har måske også opdaget dette,da der pludseligt var to identiske tråde,lige under hinanden.

Jeg har "medvirket",i en tråd i dag.Og det er det samme:I mail prg. kommer "ny meddelelse fra Kandu".Når jeg så åbner Kandu,er der INGEN nye indslag i tråden,før jeg har klikket på "opdater" knappen,adskillige gange.......... meget mystisk. Er Kandu ved at gå i dvale.......igen???

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-11 18:47

Ja ja ja sådan har det altid været.

Når jeg logger mig ind på kandu, så klikker jeg altid på "seneste indlæg" Siden bliver ikke opdateret automatisk.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-09-11 19:13

Citat
Når jeg logger mig ind på kandu, så klikker jeg altid på "seneste indlæg" Siden bliver ikke opdateret automatisk.

Jamen,her er det de seneste dage,det er begyndt at "skave" sig.

Jeg SENDTE denne her tråd,lige inden jeg skulle spise.Lukkede alt,også Kandu.

Er nu vent tilbage.Åbnede Kandu,klikkede på "seneste indlæg".Resultat: Intet tråd fra M.

Klikkede på "opdater" knap,så er min tråd der pludseligt.Sådan plejer det ikke at virke.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-11 19:18

Prøv at rydde op i midlertidige internet filer, menuen Sikkerhed, Slet browserdata, vælg hvad du vil slette og klik Slet

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-11 20:38

Jeg har oplevet det samme, og jeg tror kandu er blevet dårligere siden de fik ny harddist eller server. Paw er vist ikke så meget på mærkerne som han plejer.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-09-11 22:39

Tak for svaret granner01.

VH.
M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-09-11 23:15

Selv tak og hav en god dag.