/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Leder efter et Mail-script i ASP.
Fra : thomas5
Vist : 440 gange
150 point
Dato : 22-05-03 10:14

Denne formular skal kunne afsende mail direkte fra en hjemmeside af, og det skal VIRKE!!

Endnu en ting, det skal være nemt at ændre, har ikke tid til alt det andet.

PS: JEG HAR SØGT PÅ GOOGLE, FOLK BEDES VENLIGST GIVE MIG ET DIREKTE LINK TIL ET SCRIPT. OG IKKE SIGE JEG KAN SØGE PÅ GOOGLE.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 22-05-03 11:12

Til Jmail: (Husk at skifte data ud med dine egne ved '******)

<%
set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )
msg.ContentType = "text/html"
msg.Logging = true
msg.silent = true
msg.From = "mitnavn@njfk.dk" '******
msg.FromName = "Mit Navn" '******
msg.AddRecipient "Modtagers e-mail adresse" '******
msg.Subject = "Emne" '******
msg.Body = "Hele e-mailen - bla bla!" '******

if not msg.Send("DIN.MAILSERVER.dk") then '******
Response.Write "Mailen kunne ikke afsendes grundet:<br>"
Response.Write msg.log
else
Response.Write "Mailen er korrekt afsendt."
end if
%>

Kommentar
Fra : xor

Dato : 22-05-03 11:13

du skal bruge komponent.
soeg paa JMail, bedste jeg kender ellers er der vel ogsaa CDONTS, det burde ligge i server i NT/XP.
Eller tjeck dette link ud. Kan være der er noget du kan bruge.
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?txtCriteria=mail&blnWorldDropDownUsed=TRUE&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnResetAllVariables=TRUE&lngWId=4&B1=Quick+Search&optSort=Alphabetical

/Xor ,->

Kommentar
Fra : xor

Dato : 22-05-03 11:14

Ja ok der var en som var hurtigere.

/Xor ,->