/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook express hvordan sletter man mail
Fra : EiHaBr
Vist : 677 gange
200 point
Dato : 13-09-11 13:55

Nogen der ved hvordan man lettest sletter mails i en mappe, dem der ligger i mappen slettet post er lettest at slette, det er jo bare at tømme mappen, men de andre mapper der sletter jeg en ad gangen.
Kan det gøres nemmere.

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 210 point
Dato : 13-09-11 14:13

Marker den første mail, hold skift nede og marker den sidste, så er alle markeret og du kan nu højreklikke med musen og slette alle markerede

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 13-09-11 14:39

Marker alle dem du vil slette og sige slet.
Vupti så er de væk fra mappen.

Du kan også bruge et stort viskelæder og kører 3 gange frem og tilbage på skærmen.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-09-11 15:38

Hvis dh older Shift-tasten nede inden du trykker på Delete-tasten, så ryger de ud, uden at lægge sig i papirkurven først - men så kan man jo ikke fortryde bagefter

Clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-09-11 15:39

der skulle jo står du holder

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 14-09-11 20:08

I Outlook Express på øverste linie, klik på
Funktioner
Indstillinger
Fanebladet Vedligeholdelse
Sæt "flueben" ud for "Tøm mappen Slettet post, når programmet afsluttes"
Så slettes den slettede post, når du lukker programmet.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 15-09-11 14:26

Fint KJ det var lige det jeg manglede, kunne ikke lige huske det.

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 15-09-11 14:27

Tak for svaret kj. hurtig nem og præcis