/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
HOLBÆK
Fra : kanduvildu
Vist : 556 gange
37 point
Dato : 13-09-11 11:01

Halløj derude
så går vores tøsetur til Holbæk - men hvad sker der egentlig i holbæk??
Hvad findes der af spændende aktiviteter i Holbæk? Og hvor går man i byen når man er over 30 år?(bar/cafe/disko)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-09-11 12:06

Som jyde kender jeg ikke Holbæk ret godt, men jeg har været der, på besøg hos en indfødt.

Han fik mig til at køre nordpå rundt om fjorden til noget jeg stadig husker:
Hørby Færgekro - der var noget med stegt ål.

Du skal tage nordpå og spise der, det vil du ikke fortryde...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-09-11 12:59

I kan jo starte med at tænke over hvorfor i vælger at tage til Holbæk

Kommentar
Fra : poten

Dato : 02-07-12 11:06

Har I ikke været i Holbæk endnu?