/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
KLAUDI ...
Fra : piaskov
Vist : 357 gange
500 point
Dato : 12-09-11 22:31

Fra Alsace...vi nyder det i fulde drag og håber du gør det samme.

10000 gange tak for hjælp i gennem de sidste år

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 13-09-11 15:55

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 13-09-11 17:04

Jeg takker på foreningens vegne, i er da godt nok på rundfart i to

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-11 09:20

Citat
i er da godt nok på rundfart i to

Ja du kan tro vi er. Og vi nyder det i fulde drag. Lige nu bliver morgenkaffen indtaget i fuld sol og 22 graders varme.
I morgen hedder turen vinruten sydover sammen med 98 andre mennesker.
Vi ligger på en plads hvor campingmutter er fransk men taler dansk.
Storkene bor som naboer til os og de kommer hver aften og tigger kød af os. Vi har da aldrig oplevet noget lignende.

Tak for hjælpen i det forgangne år Klaudi.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-11 09:21

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-11 16:17

Det var så lidt. I må have fortsat god tur rundt i landene