/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problem i Outlook 2007 med at åbne filer
Fra : amandaKanDu
Vist : 632 gange
450 point
Dato : 11-09-11 08:39

Hej
Jeg har Win 7, Outlook 7 og Firefox, som er standardbrowser.
Når jeg trykker på et link i en mail, kommer beskeden generel fejl, og at siden ikke er fundet???

Har haft dette problem før, men det var da jeg havde Vista, og der fik jeg det løst, men Win 7 ser anderledes ud.

Hjælp søges
mvh. Amanda

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-09-11 08:26

Fejl i overskrift - det erfejl med at åbne links i Firefox
håber meget der er nogen der kender svaret på dette.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-09-11 08:44
Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-09-11 08:55

Jeg har fået hjælp herinde til det spørgsmål før, men da havde jeg Vista, og den gang lykkedes det.
Jeg vil ikke skifte browser, er godt tilfreds med Firefox. Kan det have noget at gøre med at det skete lige efter jeg havde opdateret browseren?
jeg ved der er en løsning, men hvilken?
Amanda

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-09-11 10:18

- prøv i Funktioner > Indstillinger at sætte FF som standardbrowser...

Kommentar
Fra : pita

Dato : 14-09-11 11:31

Hej amandaKanDu,
Der er også denne mulighed hvis du får denne besked.
handling blev afbrud pga begrænsninger på computer
Dette er et kendt problem især hvis du bruger Crome eller Firefox.
Du kan løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile" Håber du kan får lidt hjælpe fra den???