/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
femina krydsord ?
Fra : return
Vist : 896 gange
100 point
Dato : 11-09-11 08:19

hej

sidder lige med ugebladet Femina nr 35 fra 1 sep 2011 i det blad er der en krydsogtværs på side 133 den hedder den lange.

i øverst venstre hjørne ,der hvor der står SHOW
,er der nogen der ved hvad der skal stå ned af der ,

håber der er en der kan hjælpe

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-09-11 08:26

Nytårsgalla!

Kommentar
Fra : return

Dato : 11-09-11 08:37

det er ikke nytårs galla der skal stå der

bladet er fra 1 sep ordet starter med et H nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-11 08:52

Det er da ikke til at gætte ud fra de oplysninger, medmindre man selv sidder med bladet.

Er H det eneste bogstav du har og hvor mange bogstaver ialt er løsningen på?

Måske du kan bruge denne side

http://www.krydsord.net/

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 12-09-11 15:43

Ja, vi mangler lidt oplysninger om ordets længde.
Skal der stå "Hestestævne" eller "Hundestævne" ?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-11 07:12

Hottentotopvisning?

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 13-09-11 16:33

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : kela01

Dato : 26-04-12 14:36

Hejsa,

Aller har for kort tid siden lanceret et nyt krydsordsunivers på http://www.krydsbox.dk, hvor I kan få hjælp af krydsordskonstruktørerne bag krydsordene i ude og hjemme, se og hør, billed-bladet, familie journal osv.

God dag :)