/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Når jeg kommentere et indlæg
Fra : Mille1133
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 10-09-11 22:43

Nogen der kan hjælpe ?
Når jeg kommentere et indlæg på en andens brugers væg på fb står det der , hvis det er et langt indlæg skriver jeg altid i Word og så kopier jeg og indsætter så mit indlæg på brugerens væg ,men efter 2 min er det væk ! Ingen morsomme kommentere med at vedkommende har slettet det

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-09-11 22:57

Er det Facebokk, vi taler om?

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 10-09-11 22:58

Ja Facebook fb

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-09-11 22:59

Det er sikkert fordi det er for langt et indlæg du skriver, der er en begrænsning på ord, kan ikke huske hvor mange det er, men noget med 300 eller 500 anslag.

Clou

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 110 point
Dato : 10-09-11 23:03

Du må dele dit indlæg op i to eller flere dele. Men overvej da også, at selv om du har meget at fortælle, så er det ikke altid at folk orker at læse så meget. Jeg har selv en ven på FB, som har meget at fortælle, men der er ikke rigtig nogen, der orker at læse de lange indlæg. Det har en langt større effekt med de kortfattede og direkte indlæg

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 10-09-11 23:18

Nej for hvis det er for langt bliver det lagt ind i en note. i er helt på vild spor.
Det er når jeg laver mit indlæg i Word og kop det ind på andres væg ... Kun på andres væg ... Ikke min egen væg der står det fint

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 10-09-11 23:28

Et opslag på vægen i fb kan kun være på 64 tegn

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 10-09-11 23:32

har lige sat et op på min egen væg og det var over 100 tegn og det står der

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 10-09-11 23:33

Hmm min kan kun 64

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 11-09-11 00:30

det er kun når jeg kommentere et indlæg jeg har skrevet i Woed og vil ligge det på en andes væg ...
min egen væg går det fint.... men ikke på andres

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-11 06:44

Prøv at se om dit spørgsmål har været bragt på FB, ellers kan du selv oprette det der

http://www.facebook.com/help/community/?id=443

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 24-09-11 18:02

Tak for svaret pifo.