/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
!!! Nokia 6210!! LCD udskiftning.... !!!
Fra : FatAss
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 22-05-03 00:33

Hej med jer...!!
-Ok, min 6210 fik knækket sit LCD, den virkede stadig men man kunne kun se en lille del af skærmen...
- Jeg åbnede den for at se hvordan LCD'en var fæstet.. Jeg pillede de to plastik klips forneden af og de to metal klips foroven af..og løftede det af.. No Problemo...
-Jeg satte det samme på igen så folk kunne ringe til mig mens jeg fik købt et nyt... MEN, det virkede IKKE !!!
Den ville bare ikke tænde, eller osse kunne jeg bare ikke se noget overhoved....
-Jeg har nu købt en NY LCD skærm, sat den i MEN, stadig det samme.... Der sker ingen ting.....

-HVAD KAN DER VÆRE GALT?? ER DER NOGET MAN SKAL VÆRE SPECIELT OPMÆRKSOM PÅ VED UDSKIFNING AF EN LCD SKÆRM??-

---Skæbnen af min 6210 ligger nu i jeres hænder.... Hvis nogen kan hjælpe mig blir jeg extrem taknemlig !!!---
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------På forhånd tak---FatAss---------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 210 point
Dato : 22-05-03 01:13

prøv evt. at kigge på denne guide: http://www.bluled.co.uk/6210change.htm

Kommentar
Fra : FatAss

Dato : 22-05-03 01:57

....Mange tak for det hurtige svar, men jeg havde set den guide.... Det var præcist sådan jeg gjorde... ......
-=FatAss=-

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 02:03

Pokkers da også! Men jeg havde et problem med min Nokia hvor skærmen ikke ville vise noget. Spørg ikke hvorfor, men det hjalp at trykke hårdt ned telefonen lige over displayet. Måske virker det også på din?

Godkendelse af svar
Fra : FatAss

Dato : 22-05-03 04:12

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P. = da du var den eneste der svarede før jeg selv fandt ud af problemet (LCD'en skulle lige presses mod printpladen for ordenlig kontakt... får du pointene.... Hygge til jer Alle