/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grøntsags skuffe til Gram Køleskab
Fra : bite
Vist : 2236 gange
100 point
Dato : 10-09-11 08:19

Hej

Vi har flækket vores grøntsags skuffe til vores Gram køleskab og skal have en ny. Til min GRU kan jeg se at en ny koster omkring 400 kr + forsendelse, det er lige i overkanten for sådan en skuffe syntes jeg. Er der ikke nogen som har en god ide, eller ved hvor man kan få sådan en billigere ?

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-09-11 12:12

Bare lim den sammen . Den er formentlig af PMMA. Blandt kagekoner kaldet acty.

Det kan limes med metylklorid, som opløser fladerne, der så presses sammen.

Du kan også købe speciallim til pmma.
Begge dele er lidt svære at skaffe for amatører.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 10-09-11 12:38

Kommunens genbrugsplads bugner ofte af køleskabe. Tag et par pils med til de blå, og spørg om du må klunse lidt.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 10-09-11 12:47

En reservedel koster det den koster.
Betal eller lade være med at købe en ny.
Køb et nyt køleskab eller lim den gamle sammen med superlim "LOCTITE".

vic200

Kommentar
Fra : bite

Dato : 10-09-11 15:06

Der må der være et sted hvor man kan købe sådan noget billigere, det er jo en urimelig pris i forhold til hvad det er man køber.
Den med at kassere det er nok ikke så gennemtænkt, da det er et nyt køleskab

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-09-11 16:03

Nu ved jeg ikke hvilken type Gram du har. I mit køleskab er der 2 små.

Har du set om een af disse passer, for det er en anden pris

http://www.repart.dk/?gclid=CP-05-rwkqsCFQLxzAodvj8xxA

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-09-11 16:05

ja, i linket skal du åbenbart, først vælge køl/frys, så vælge skuffe og så sæt søgning i gang

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 10-09-11 16:45

Hvis det er et nyt skab (under 2 år), er der stadig reklamarationsret på den - det kunne jo være en fabrikationsfejl.
Hvis det er tilfældet (under 2 år) så lad endelig være med at pille selv så bortfalder garantien.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 10-09-11 17:26

Prøv Gul & Gratis, Den Blå Avis eller andre loppemarked steder. På Gul & Gratis er det gratis at oprette annoncer, men man skal oprette sig som bruger.

http://www.guloggratis.dk/

http://www.dba.dk/

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-11 19:38
Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 11-09-11 14:00

Hvad er problemet med GRATIS????

Genbrugspladsen!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-09-11 14:56

Citat
Hvad er problemet med GRATIS????

Problemet kan være at skabet er så nyt, at modellen ikke er nået dertil

Men vi ved ikke hvilken model der er tale om endnu.

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 13-09-11 17:21

Tak for svaret smuller54.