/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Aldersforskel ?
Fra : A-R-Ana
Vist : 828 gange
100 point
Dato : 09-09-11 20:06

Hej Kandu.

Jeg har lagt om længe fundet en rigtig dejlig fyr. Det hele er stadig meget nyt og vi er først ved at lærer hinanden at kende.
Jesper som han hedder er 28 år gammel, og jeg selv bliver 20 år til nov.

Vi havde samleje til en afslutningsfest i sommers. Og jeg fik nogle følelser for ham. Han stod desværre i en dum situration og fortalte mig at han altså ikke kunne fortsætte med at ses, han søgte et fast forhold med børn i den nærmeste fremtid, og jeg var jo ikke så gammel og skulle ud og nyde min ungdom. Jeg stod i den situration at jeg måske er lidt ældre i hoved end så mange andre på 19 år. Og rent faktisk søgte det samme son han gjorde. Men det nævnte jeg dog ikke for ham da jeg ikke syntes at jeg skal tikke og bede om min prins på den hvide hest.

han har nu taget kontakt til mig igen og vi har sovet sammen de sidste to dage, og det har virkelig været dejligt. Og han virker som en rigtig dejlig fyr og jeg ved at det er gengældt. Men kan mærke på ham at aldersforskellen betyder lidt for ham.. Hvilket jeg jo overhoved ikke forstår. for mig er det kun 8 år. og så længe at vi er glade for hinanden og det fungere godt sammen kan jeg jo ikke se problemet.

Det er nu heller ikke fordi det virker som om at det er et problem for ham.. han har bare sådan sammenlignet med at da han var 18-19 år gammel var jeg 10-11 år. Og jeg ved at inden vi var sammen til afslutningsfesten havde han en 5 år yngre kæreste der var ham utro.. så tror måske at han er lidt bange for at jeg faktisk ikke mener det jeg siger og at jeg vil gøre lignende..

Hvad tænker i at det kan være ? har i evt selv erfaringer eller bare en holdning om aldersforskel ??

Accepteret svar
Fra : Betty Boop

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-11 20:15

Kan ikke se problemet, slet ikke når det kun er 8 år, jeg har selv barn med en som er 16 år ældre end mig og en anden som er 10 år ældre end mig.

Så gør i bare noget ved det

Godkendelse af svar
Fra : A-R-Ana

Dato : 09-09-11 21:05

Tak for svaret Betty Boop.