/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
DI-604
Fra : TAS3600
Vist : 274 gange
20 point
Dato : 22-05-03 00:00

hvordan skal jeg sætte mit netværk op hvilken kabel skal der side fra modemet frem til DI-604 skal dette være et krydset kabel eller lige og er der nogle ting der kan anbefales jeg har læst en del efterhånden

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 30 point
Dato : 22-05-03 00:17

DI-604 er en ganske god router! Det er ret enkelt. du skal ikke bruge noget krydset kabel. bare træk en ledning fra din computer til di-604 til en af de 4 porte. derefter trækker du en ledning fra wan stikket i routeren til dit adsl modem, og vupti så virker det... ;)

Mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Godkendelse af svar
Fra : TAS3600

Dato : 22-05-03 01:17

det gjore jeg også med kunne ikke komme på nettet mit modem stod bare blikkede kunne godt finde ip inde i ipconfig men kunne ikke komme på nettet

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 01:19

blinkede dit modem??? kan du ikke få det til at virke med routeren?

Kommentar
Fra : TAS3600

Dato : 22-05-03 01:40

nix

Kommentar
Fra : TAS3600

Dato : 22-05-03 01:41

ved ikke hvad det der er i vejen

Kommentar
Fra : TAS3600

Dato : 22-05-03 01:41

ved ikke hvad det der er i vejen

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 14:32

hvad gør den? hvis du kan komme med en nærmere beskrivelse af selve problemet, kan jeg måske hjælpe dig. Jeg kender meget til den router. du kan evt. prøve at connecte til routeren via internet explorer og sætte din router op til den pågældende forbindelse som du har.

Kommentar
Fra : TAS3600

Dato : 22-05-03 15:58

det prøver jeg ellers skriver jeg lige igen

Kommentar
Fra : TAS3600

Dato : 04-06-03 23:51

kan ikke få den til at virke ved ikke om man skal slå noget til i routeren kan godt få det interne netværk til at virke
jeg har fået en fast ipadreese og den kan routeren også finde samt jeg følger manualen til punkt og prikke.
alle tre maskiner kan også gå på nettet uden om routeren "hjælp" jeg fatter det ikke