/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Hvor kan jeg købe foldbare gangstave?
Fra : AnneKan
Vist : 3031 gange
60 point
Dato : 08-09-11 21:52

Jeg har ledt og ledt. Nu er jeg havnet som medlem her.
Jeg er gangbesværet og bruger i den forb. gangstave. Jeg har brug for nogle gangstave el.vandrestave, som kan skubbes el. foldes sammen. Således, at de "sammenfoldet" måler ca. 30- 40 cm. Det handler for mig om, at jeg skal ku have dem på min cykel og i min taske.
Er der nogen herinde, som kan henvise mig til en forhandler.
Hilsen fra AnneKan.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-09-11 22:05
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-09-11 22:08
Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 13-09-11 08:58

Hej Igen og tak for din hjælp pifo. De links du har sendt mig, opfylder ikke mit behov, da de sammenslået er for lange. Jeg har nu selv fundet nogel vandrestave" Komperdell Approach Titanel" hedder de. De er sammenfoldet kun cm 34. Det er hos en dansk forhandler. De koster kr 379 for en. Dvs 2 x kr 379 for et par, som jeg skal bruge. Det er for dyrt til mit budget. Er der nogen forslag til, hvor jeg kan købe dem billigere?
Hilsen fra AnneKan.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 23-01-12 21:59

Jeg vil foreslå at du finder et snedkerværksted og forklarer dem sagen, en snedker kan sagtens lave
et par stave, og sikkert også med hængsler der kan låses når stavene er rettet ud. Det gælder om at
få snedkeren til at gå ind for sagen. Kan man ikke købe, må man ofte lave det selv eller få nogen der
kan til at hjælpe sig. Held og lykke til. Det kunne være spændende at høre fra dig om det lykkes.

Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 24-01-12 19:02

Hej. Jeg har fundet et par stav gangstave på Ultrarun.com Og det er de helt rigtige. Det lykkedes, da jeg kaldte det for trekkingstave ,istedet for gangstave.
Mvh. AnneKan.