/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Boligsikring
Fra : linehagen88
Vist : 518 gange
25 point
Dato : 08-09-11 20:56

Hej!

Jeg er studerende og søger en meget billig boligsikring, da det i forvejen er svært at leve på en SU. Nogle forslag?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-09-11 21:38

Citat
Jeg er studerende og søger en meget billig boligsikring

Lyder godt da da kommunen og dermed skatteyderne også får det billigt.

Studer lidt ordsammensætning når Du alligevel er i gang

Ansøgning om dette skal Du stille i Din bopælskommune, gå ind på deres hjemmeside og læs nærmere.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-09-11 22:27

Godt nok er det her et jagt forum - meeeen, jeg mener ikke at jagt på boligsikring indgår som et af diskussionsemnerne.
Men hvorfor ikke, vi skriver jo om alt muligt - bl.a. om de russiske kosakpigers seksuallyst efter en heftig druktur.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : linehagen88

Dato : 09-09-11 06:52

HAHA!!! jeg skulle have været gået i seng i stedet.

Først, så skriver jeg i emnet jagt og så kalder jeg inbosforsikring for boligsikring!

... man skal vel lige lære det ;)

Tak for jeres svar! :D

Annuller spørgsmålet
Fra : linehagen88

Dato : 09-09-11 06:53

Jeg har desværre ikke været vågen nok til at stille et spørgsmål, så tror lige jeg rykker det over i det rigtige emne. Beklager og god jagt ;)