/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sommerhilsen.
Fra : piaskov
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 08-09-11 19:34

Heeej alle knadutter

Håber i alle har det godt hjemme i lille DK.
Vi befinder os lige pt i syd Tyskland hvor vi ligger på en meeeget "grøn" plads.
Så grøn at der IKKE findes en eneste motot i brug på pladsen
Se selv.... http://peecee.dk/upload/view/325821
Selv græsplæneklipperen er "grøn".
Når den ikke gider mere stopper den helt af sig selv og "prutter" engang....æder så lidt græs mens farmand skovler op

Den har luret lunten den gamle krikke

Bare en lille hilsen herfra inden turen går videre til Frankrig lørdag mogen...ha det godt alle sammen.
Knus Pia og Leif,

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-09-11 19:50

God tur, nu har I vel husket at stemme inden?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-09-11 20:17

Eddersmart plæneklipper, den må jeg vise min formand fortsat go' tur og ferie.

ps. er slet ik' misundelig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-09-11 20:34

go ferie

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-09-11 20:54

Citat
God tur, nu har I vel husket at stemme inden?

Inden ????
Nææææ... Det gjorde vi på den danske ambasade i Prag for 1 uge siden

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-11 19:54

Sommerhilsen i kan få en efterårshilsen herfra lidt meget træls at efteråret allerede er her og sommeren blev væk.
God tur og restferie til jer, jeg håber i har fundet den sommer som aldrig rigtig fandt DK i året 2011

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 10-09-11 21:08

Hejsa.

Rigtig god ferie . Men hvad er en "motot" ?

Mkh fra Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-09-11 15:31

Er lige hjemkommet fra ferie i det Nordjyske ved Vesterhavet. Sikken en storm der var tirsdag og onsdag. Og regnvejr. Jeg misunder ikke Nordjyderne deres vejr. Og kan godt forstå at der ikke er høje træet ved kysten.

Er helt dejlige at komme hjem til en sommerdag med 24° og sol.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 12-09-11 11:55

Tak for svaret o.v.n..
Øv o.v.n....vi sidder i 26 graders varme og drikker morgenkaffe...skønt her i Riberville..
Vinsmagning kl. 13.00. Ren råhygge du gamle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-11 16:15

Selv tak - sidder her og har drukket eftermiddagskaffe i blæst og regn og kun 15 grader

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-09-11 22:28

Citat
sidder her og har drukket eftermiddagskaffe i blæst og regn og kun 15 grader

HÆ HÆ... sidder her liiige nu og fåer en gin/tonnic...22 grader og vindstille...stjernehimmel
Sender mange tanker til Thy,