/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Åbne PUB-fil uden Publisher ???
Fra : bennymanden
Vist : 1463 gange
200 point
Dato : 08-09-11 17:44

Hej.

Findes der en måde at åbne et dokument (læs etiket) lavet i Publisher
uden at jeg har denne installeret på min PC ?
Hvis JA - hvor finder jeg pågældende program ? Jeg har forsøgt mig
med OpenOffice 3.3 men uden held.
På forhånd tak
mvh
Bennymanden

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-09-11 19:04
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-09-11 19:05
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-09-11 20:13

Tja nomore - ganske gode forsøg -
desværre kan dine foreslåede convertere ikke klare pub fil - formatet,
så stadig ingen løsning ....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-11 20:14

Publisher filer er en af de filer som kun kan behandles ordenligt af.........................Publisher

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-09-11 20:27

Kan openoffice.com ikke klart den lille stunt ? Den klar jo næsten alle MS office pakkens produkter.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-09-11 20:34

Citat
Create PDF from Word
& Other Formats — 100% Free
Supported Document Formats
•MS Word (DOC, DOCX and RTF)
•MS Excel (XLS and XLSX)
•MS PowerPoint (PPT, PPTX)
•MS Publisher (PUB)
•Text (TXT)
•Images (JPG, PNG, BMP, TIFF, WMF, EMF, GIF)
Try PDF Creation Software for free

http://www.pdfonline.com/convert-pdf/conversion-options.htm

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-09-11 20:53

Tror ikke det virker, da du vist kun kan udskrive som pdf,
hvis du selv kan åbne filen = hvad du ikke kan.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-09-11 21:32

Jeg forvekslede lige efter navnet med en Power point fil.

Undskyld.

Men med den fil er der vist nok kun muligheden for at konverterer den til PDF. Men så kan du muligvis ikke rette iden. Eller også kan du med Acrobat fra Adobe.com

Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 09-09-11 08:41

tag lige og kig på nomores første forslag en ekstra gang ( http://zamzar.com ), den kan godt konverterere fra publisher til andet format, f.eks png

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-11 10:27

Inden i leder videre efter en converter............................jeg "låner" bennymanden en publisher som jeg ikke bruger mere.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 09-09-11 10:41

Et rigtig godt svar Eyvind i stedet for de halve løsninger der bliver foreslået.
Jeg har også en ældre Pub 2003 liggende på min computer. Så det er intet problem at printe det ud for bennymanden.

Med venlig hilsen
HUGO BØRGE

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 09-09-11 12:16

Har du forsøgt dig med denne mulighed for at downloade og prøve?
http://danish.toggle.com/lv/software/download/kl248982.htm

Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-11 12:13

Tak til alle for de mange gode forslag - særlig tak til Eyvind !!!
Jeg giver poængerne til EXTERMINATOR fordi han fik åbnet mine øjne - det kan faktisk godt lade sig gøre at uploade de filer jeg har modtaget som PUB på den side som nomore sendte mig i det allerførste svar, hvorefter jeg ganske kort efter modtager et link hvor de er transformeret til f.eks. PNG og så kan åbnes uden problemer.
Så mange, mange tak til dig også nomore
Jeg ser du er alm. bruger, og derfor har du jo ingen glæde af point, men tusind tak alligevel -
god week-end til alle
mvh
Bennymanden

Kommentar
Fra : Eyvind