/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Printer sletter udskriftsjob
Fra : Marc88
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 08-09-11 11:33

Hej alle,

Jeg har en Lexmark LaserJet 3550 og kører vista.
Når jeg skal udskrive kommer dokumentet op i udskriftsjoblisten, men forsvinder efter 1 sekund uden printeren når at reagere på noget.

Hvis jeg fjerner printeren og installerer den igen kan jeg godt udskrive umiddelbart efter.. Men så går der et par dage, så gør den vrøvl igen.

Any ideas?

Tak.

Mvh Marc

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-09-11 12:07

Du har sikkert noget der hænger i cachen.

Åbn kontrolpanel > printer, klik på printer i værktøjslinien og vælg Annuler alle dokumenter.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-09-11 12:08

Den maskine, du udprinter fra, er den fast på netværket, eller er det en laptop, du tager med dig og sætter på andre netværk ogsÅ?

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 08-09-11 14:48

LuffeA: No luck :(

pifo: Den er fast på et netværk.

Kommentar
Fra : Regnskabsrasmus

Dato : 08-09-11 19:41

Har faktisk selv en printer som opfører sig lidt ligesom du forklarer

Jeg grublede over mit problem i flere uger indtil jeg indså at det var min anuller knap på printeren som til tider sad fast :) hehehe...

Så mit forslag er at tjekke denne knap, tror næsten der findes sådan en på alle printere

/Rasmus

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 08-09-11 22:27

Hehe godt fundet ud af :D

Jeg tjekker det i morgen tidlig

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 11-09-11 17:50

Det var heller ikke det.

Kom endelig med flere bud.

Tak for hjælpen so far