/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Spiller det nogen trille ?
Fra : betterwisser
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 07-09-11 21:19

Spiller det en meget afgørende rolle for, hvor du skal krydse af på stemmeseddelen, hvilken mening de forskellige politik akrobater har omkring jagten, eller betyder det mindre den 15.9.?

Uden at udfritte jer om jeres politiske observans, hvem kan gøre noget for os i fremtiden, på de glatte smattede bonede gulve egentligt, og her tænker jeg på jagttens fremtid altså ??????.

Har vi jægere overhovedet noget politisk pondus, i det hele taget, eller er vi bare en flok selvfede, med lige så meget ret, og gennemslagskraft som de, der lever i et reservat.

Efterhånden skal /// udkants Danmark /// omdøbes til reservater, der er hverken kollektiv trafik eller købmænd mere.

Mvh
BW
Multi-X

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-09-11 22:49

Man kan gå ind på dette link:
http://www.jaegerforbundet.dk/page1303.aspx
og se partiernes holdning til jagt.

Mvh.
HH

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 07-09-11 23:18

Hej BW. Long time no hearing!

Nu er der nok vigtigere ting at tage stilling til end de rent jagtlige - altså når bl.a. undertegnede skal til stemmeurnen. Danske jægere er en blandet omgang, og mon ikke enhedslistejægeren og baronen vælger at vægte helt andre ting at stemme for?

Jeg vil til enhver tid stemme på et parti som vil optimere f.eks. kræftbehandlingen - selv om de lurer med påbud om udvidede fredninger af urfuglen og bisonoksen.

Venstres bagland har stadig indflydelse - og så længe de kan score kassen på udlejninger - så bliver tingene, som de er.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-09-11 08:57

Citat
- selv om de lurer med påbud om udvidede fredninger af urfuglen og bisonoksen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-09-11 12:49

Bortset fra det, så ryster det mig, at folketingskandidaterne stadig udviser en så massiv uvidenhed. Der er jo kun tale om en flok dresserede papegøjer, som møjsommeligt har fået indstuderet en række "statesments". Især Søvngængeren og Brian Mikkelsen bliver lam i roen, når nogen stiller dem præcise spørgsmål. Landet stander i våde.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 11-09-11 08:08

Tak for svaret Tonganeseren.

Mvbh

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-11 12:57

Mange tak for POINGENE BW.

Hvad bruger du i øvrigt som smøremiddel, når du seizer dine hjemmestøbte kugler? Har hørt at hydraulikvæske skulle være godt. Det man køber, er simpelthen for dyrt.

Mvh.
Tonganenseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-11 16:19

Vi bruger det som våbenhandlerene smider over disken.

Jeg vil nok stille spørgsmåltegn ved hydraulikolie, det er noget af en aggressiv olie.

Fedter du ikke de forkerte steder, her altså

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-11 16:25

Ok Tonganeser, hvis du begynder at lade til Hydrema, JCB og New Holland rendegraver og ditto minigravere, kan du nok med fordel, også for dit baglæder, bruge hydraulik løsningen .

Pas på med rygtedannelser omkring det her hos dine jagt kammerarter du giver sgu et olieskud, helt nye dimensioner

Mvh
BW