/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopiering af mappe i Outlook Express
Fra : clou
Vist : 389 gange
300 point
Dato : 07-09-11 16:51

Hej derude

En af mine venner spørger mig, om hun kan gemme en undermappe i Outlook Express på en USB pen, det ved jeg så ikke lige om man kan, men håber på hjælp fra Jer.

Jeg ved hvordan man gemmer hele mailprogrammet med alle dens indstillinger, men hun vil kun gemme den enkelte mappe og tage den med sig til et møde.

Vi håber begge på et brugbart svar!

Clou

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 310 point
Dato : 07-09-11 17:08

Det kan man ikke, man kan eksportere mappen til til en usb nøøgle som en .pst fil og importere den til en anden computer med outlook express.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-09-11 17:17

Skal dog lige sige hun har mulighed for at gemme mails hvis hun vil. Hun skal åbne mailen, klikke på Filer og så vælge
Citat
Gem som
, så bliver mailen gemt som en .eml fil som kan åbnes af andre mail programmer.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 07-09-11 17:39

Tak for svaret webnoob, den sidste "pind" var jeg godt klar over, men der er vist 37 filer der skal gemmes , så det går nok ikke på den måde.

Clou