/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Redigering af videoklip på Mac
Fra : pifo
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 07-09-11 14:16

Jeg har optaget en lille videosekvens med min iPhone og lagt den over på min Mac i iPhoto.

Jeg skal gerne kunne sende dette klip i en email i Entourage (ja, hvad i al verden bruger jeg da også det for?) , men klippet er for stort til at jeg kan sende det i mailen. Jeg får fejlmeddelelsen:

"Message size exceeds maximum permitted"

Så hvad gør jeg så?
Det er i virkeligheden kun første halvdel af klippet, der er vigtigt for mig at sende. Jeg har kigget på iMovie, og dér kan jeg jo så lægge videoen ind, vælge det udsnit som er vigtigt og gemme projektet. Men hvordan gemmer jeg det som en fil, jeg kan sende?
Eller er der en anden løsning?

Evt at sende fra et andet mailprogram?

Gode råd søges...

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-11 16:10

Kender íkke til Mac, men filen kan du sende videre her (300mb)
http://www.sendspace.com/
Der findes mange af den slags uploads-værter

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 16:17

Ellers prøv dette program
Når du har valgt filen du vil konverterer, klikke du på avanceret og der kan du klippe filmen
i mindre stykker.
Husk at gem i den kvalitet du ønsker (Bitrate), normalt er et sted mellem 1000kbs og opefter
men bruger du standart så går det nemt.
http://format-factory-mac.fyxm.net/

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 07-09-11 16:20

Tak for svaret nomore. Det er da sådan jeg gør det
Så enkelt, og dog så langt fra min bevidsthed......tsk tsk...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 16:23

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 16:26

Glem heller ikke denne side 10GB gratis og du kan dele alt, med alle
uden at de skal bruge password eller logge ind, du skal bare lave en
mappe, der er tilgængelig for alle
http://www.4shared.com

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-09-11 16:27

Smart Tak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 22:19

Der er jo også sider som denne

Citat
http://avaxsearch.com/avaxhome_search?q=software+mac&a=&c=10&l=&sort_by=&commit=Search