/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan ændres fodnoter?
Fra : cristian2
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 07-09-11 10:35

Jeg skriver i Word i et gammel Office 2003. Jeg har et manuskript på 500 sider. Der er jeg nødt til at dele op i fire filer, ellers arbejder pc'en for langsomt. Nu skal jeg lave fodnoter. Problemet er, at når jeg starter på fx den anden fil, så begynder fodnoterne forfra fra "1". Jeg vil jo gerne kunne fortsætte der hvor mine fodnoter var kommet til i min første fil. (Her slutter fodnoterne ved "25", og den første fodnote i min anden word-fil skulle derfor gerne nummereres som nr. "26").

Er det muligt? I givet fald, hvordan?

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-11 12:14
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-09-11 12:31

Du kan inde i fodnoten vælge hvilket tal der skal begyndes fra.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 22:15

Citat
Hvordan ændres fodnoter

Jeg plejer at skifte fodtøj?

Men helt sikkert ikke DET, du mener..

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 08-09-11 07:06

Tak for svaret pifo.