/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med cookie
Fra : ara
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 05-09-11 21:38

Hejsa.

Jeg skal ind på en hjemmeside og får denne fejl.

We did not receive a cookie from you. Please check your privacy/firewall settings!

Jeg har prøvet at slå min firewall fra, men det hjælper ikke.

Jeg bruger firefox.

Siden kender jeg godt og har før virket.

Hvad kan der være galt?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-09-11 22:34

Hjemmesider der forlanger adgang til at lægge cookies ind ud over det sædvanlige holder jeg mig fra.

Og iøvrigt er det en meget stor fejl bare at slå firewallen fra, mange gør det som det første når noget driller.
Vil Du tillade udvidet adgang for cookies skal det gøres i internetindstillingerne i browseren, hvor det så vil fremgå at de er usikre.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 05-09-11 22:52

Men hvor gøres det i firefox?

jeg har gjort det i explorer 8, men vil hellere bruge firefox

Kommentar
Fra : rokka

Dato : 07-09-11 15:46

Er der nogen som kan fortælle hvordan man kan få f. eks. olivenolie gjort salve- eller creme-agtig?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 07-09-11 17:39

Hvad har det med mit spørgsmål at gøre ???????????????++

Annuller spørgsmålet
Fra : ara

Dato : 16-10-11 15:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål