/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Program til og slette sider med i pdf do
Fra : mi-to
Vist : 1204 gange
50 point
Dato : 05-09-11 12:43

Mamgler et nemt og gratis program til og slette sider i et pdf dokument det er godt nok copi sikret men findes der ikk et program der kan ordne det.

Mvh Michael.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 13:00

Nej, ikke når det beskyttet

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 13:16

Har jeg hørt flere der har gjort

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-09-11 13:24

Hvis det blev muligt at ophæve beskyttelsen ved hjælp af tricks eller programmer skulle man starte helt forfra med nye programmer til at at lave disse dokumenter.

Hvad er Dit formål med at rette i et beskyttet dokument ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 13:30

Citat
ved hjælp af tricks eller programmer

Og masser af tid og spildt arbejde.

Hvis du har programmet Snagit, kan du muligvis lave lidt sjov med det.
Skal der kunne søge i filen bagefter, skal du have andre programmer.

Ellers brug PRINT SCREEN eller et gratis program der kan tage billeder
af hvad du laver, og sæt billederne sammen med et pdf program,
der findes mange gratis der kan klare det Cute Pdf

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 13:30

Alt er muligt.
Har et dokument som er fyldt med reklamer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 13:33

Citat
Hvad er Dit formål med at rette i et beskyttet dokument ?

Kunne måske være for at fjerne irriterende reklamer.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 13:34

DU kom først

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 13:38

Det er bare så sjovt når folk bare skriver om noget de ikk har forstand på

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 14:29

er der ikk en har der har et link til et program der er nemt og bruge

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-09-11 14:30
Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 05-09-11 14:31

Hvad mener du med at det er sikret?
Kan du se pdf filerne med adobe acrobat reader?
Har du prøvet med adobe acrobat at slette nogle sider?
Du kan ikke slette isder med adobe reader

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 14:36

password sikret så man ikk kan rette ell slette i det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-11 14:37

Du kan da prøve at downloade Adobes Arcrobat som prøveversion og se om du kan ændre filen https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=acrobat_suite&loc=dk

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-09-11 14:56

Har du prøvet med det link, jeg sendte dig? Der kan du gemme dokumentet uden de sider, som du vil slette?

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 15:08

Ja er ved og prøve splitpdfonline så ser jeg lige hva der sker.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 15:11

Altså der hvor der står pages fra og til er det de sider man vil gemme og hvor gemmer bliver dokumemntet gemt så

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-09-11 15:12

Hvis et dokument er på f.eks. 10 sider, så sætter du ind at du gerne vil gemme side 2-4. Så kommer dokumentet op på skærmen og du kan gemme det under nyt navn

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-09-11 15:20

Der findes masser af den slags på nettet.
Dette virker også:

http://www.ilovepdf.com/

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 15:26

pdf has security restrictions that prevent it from being split

det var hvad den skrev med pdfsplitonline

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-09-11 15:38

Måske kan du bruge dette. Jeg kender ikke selv til det, og kan derfor sige dig, om det er en god idé at downloade, men måske er der andre, der har prøvet det ?

http://download.cnet.com/A-PDF-Restrictions-Remover/3000-10743_4-10598299.html

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 15:45

problemet er den fylder 86mb

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 15:48
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-09-11 15:48

For mig ser det ud som om, du først skal have fjernet den security, der er på filen.

Måske dette kan gøre det:

http://www.4shared.com/file/110957982/540a8267/FreewarePDFUnlocker.html

Dernæst burde du kunne splitte filen med splitpdfonline ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 15:56

Citat
måske er der andre, der har prøvet det ?

Problemet med de hacking tool´s er at det tager en evighed.
Og så er det spild af tid, samt du helt sikkert selv skal tilføje samtlige
mulige og umulige navne, da de ikke følger med i et bibliotek.
Har selv prøvet et par af dem, og ingen af dem kunne finde et password
jeg selv havde lavet, men det tog som skrevet en evighed om programmet at finde ud af,
at det ikke kunne åbne filen, og passwordet var så simpelt som 123456.

Hvis du ved siden filen kommer fra/ eller andre oplysninger fra samme sted,
så prøv at brug det til at åbne filen med

Har du set under egenskaber for filen, de kan også stå, hvem der har lavet den ? password

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 16:02

er der virkelig ingen der har et link til et program der kan cracke en pdf på 86mb

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-09-11 17:36

86 mb er da også voldsomt stort.

Jeg har lige hentet en manual på 115 sider med et par småanimationer, den fylder kun 11 mb.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 17:37

Der er 1300 sider :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 17:37
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 17:39

Citat
Det er bare så sjovt når folk bare skriver om noget de ikk har forstand på

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 17:40

Citat
program til og slette sider i et pdf dokument

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 17:43

har prøvet de programmer de kan ikk noget i den gratise udgave

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 17:49

prøver pdf pro 10 nu

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-09-11 18:32

1300 sider....

Ok, jeg var faktisk før ved at foreslå at printe dokumentet ud og så bruge en saks

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 18:42

Ja tak he he

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-11 19:23

hvorfor downloader du ikke acrobat fra adobe i en prøveversion som jeg har linket til tidligere ?????????????????

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-09-11 19:31

Har jeg gjort og så kommer det til og stå på alle sider at det er gjort med prøve version

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-11 21:20

Citat
Har jeg gjort og så kommer det til og stå på alle sider at det er gjort med prøve version
Det er noget vrøvl du skriver - du har ikke downloadet det.

Det er altid fulde versioner Adobe har som trial/prøve i 30 dage uden at der bliver tilføjet noget som helst.

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 50 point
Dato : 06-09-11 07:05

Godmorgen mi-to

Så har jeg en pdf fil dig uden de første 3 sider og password, så du kan selv rette i den fremover.
Ingen problemer med at håndterer en så stor fil på en god MAC.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-09-11 10:18

Citat
Har jeg hørt flere der har gjort

Hvorfor spørger du så ikke dem hvad programmet hedder?

Godkendelse af svar
Fra : mi-to

Dato : 06-09-11 10:25

Tak for svaret HUGO-BØRGE.