/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Bluetooth høretelefoner til PC
Fra : hovhow
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 05-09-11 11:38

Kan nogen mon hjælpe?

Jeg er på udkig efter et let bluetooth headset til brug sammen med pc - jeg kan sagtens finde de der halvstore klodser med en bøjle i mellem....men det er ikke lykkedes mig at finde et let headset a la walkman høretelefoner (altså 2 stk in-ear).

Giver det mening...?...

Nogle anbefalinger?

Tak på forhånd!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-09-11 16:26

Jeg havde kig på disse engang http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/mw600?cc=dk&lc=da#view=overview

Brugeranmeldelserne var dog noget blandede. Bla. så gav bluetooth en lidt forringet lyd og senderen var lidt træls at have hængende. Desuden så var den vist lidt batterislugende. De har vist flere modeller inde på siden.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-09-11 16:29

Det endte i øvrigt med, at det i stedet blev at par ajays til 250 kr. jeg købte som jeg aldrig har fortrudt.
http://www.head-fi.org/t/496579/my-review-of-the-jays-a-jays

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 07-09-11 18:14

Tak for indsatsen marc43 - jeg har en Plantronics Voyager PRO på prøve p.t., og det lyder absolut lovende!