/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP FOTOPOGRAM
Fra : boye
Vist : 1056 gange
200 point
Dato : 21-05-03 18:39

En ven har købt et HP digital camera med tilhørende foto redigerings pogram,nu ville jeg gerne kunne bruge det på mit camera som er et TRUST, da det er et dansksproget pogram,jeg kan ikke få HP pogrammet til at fange mit.Så hvordan gør jeg ,og kan det lade sig gøre??
Med venlig hilsen Boye

Kommentar
Fra : xor

Dato : 21-05-03 18:54

Du skal jo i hvert fald have installeret en driver til dit camera før noget andet software kan finde det ligesom en twain driver.
Hvis du allerede har installeret en sådanne så er det svært at sige hvorfor du ikke kan finde det.
Det er jo meget muligt at hp programmet kun understøtter HP modeller og ikke andre mærker.
Men det er svært at sige. Prøv at kom med program navnet så kan jeg måske bedre hjælpe dig.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : boye

Dato : 21-05-03 19:09

XOR
Naturligvis har jeg install drivere til mit eget camera,men det er et HP fotosmart 320
Med venlig hilsen Boye

Kommentar
Fra : xor

Dato : 21-05-03 19:35

Så vidt jeg kan læse mig frem til så understøtter HP Photo & Imaging Softwaren ikke andre mærker end HP's.
Så det ser ikke ud til at softwaren kan kommunikere med et trust kamera.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : xor

Dato : 21-05-03 19:35

Så vidt jeg kan læse mig frem til så understøtter HP Photo & Imaging Softwaren ikke andre mærker end HP's.
Så det ser ikke ud til at softwaren kan kommunikere med et trust kamera.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : xor

Dato : 21-05-03 19:35

Så vidt jeg kan læse mig frem til så understøtter HP Photo & Imaging Softwaren ikke andre mærker end HP's.
Så det ser ikke ud til at softwaren kan kommunikere med et trust kamera.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : xor

Dato : 21-05-03 19:36

Så vidt jeg kan læse mig frem til så understøtter HP Photo & Imaging Softwaren ikke andre mærker end HP's.
Så det ser ikke ud til at softwaren kan kommunikere med et trust kamera.

/Xor ,->

Accepteret svar
Fra : xor

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-03 19:37

Ok Min browser er lettere forstyret. hehe

/Xor ,->

Godkendelse af svar
Fra : boye

Dato : 21-05-03 20:22

Tak for svaret xor.
Var også selv sikker på det,meeeen det kunne være der var en fidus
Med venlig hilsen Ole