/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
cigaretrullemaskine
Fra : faldsled
Vist : 1454 gange
100 point
Dato : 02-09-11 09:31

hej er der nogen som ved hvor man kan købe en cigaretrullemaskine, bordmodel garant eller lignende....

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 02-09-11 10:10
Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 02-09-11 11:46

Det er ikke bordmodeller....

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 02-09-11 12:07

Hvad er så en bordmodel? Jeg har da før brugt den på et bord.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-09-11 18:56

Jeg havde engang en større bordmodel, det var den hvor der var en arm der skulle drejes en halv omgang for at lave en smøg.......mener at den hed Garant ligesom den lille klods.

Jeg tror Du skal spørge en rigtig vin- og tobaksforhandler om de overhovedet findes mere.

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 02-09-11 19:14

jA DET ER SÅDAN EN JEG MANGLER, MEN DE SIGER DEN ER UDGÅET OG DET ER DE BEDSTE

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-09-11 20:33

prøv i en genbrugsforretning. eller efterlys den på en opslagstavle i brugsen/købmanden eller hvad I nu har på jeres kanter

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-09-11 21:11

Spørgsmål
- Ubesvarede    1
- Besvarede    5
- Annullerede    9
- Slettede    0
Ialt    15

Hvorfor bruge tid på at hjælpe dig du bare annullerer.
alimak

Annuller spørgsmålet
Fra : faldsled

Dato : 02-09-11 21:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : aasenissum