/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Invite til danishbits.org
Fra : coin21
Vist : 2101 gange
80 point
Dato : 01-09-11 21:08

Hej,

jeg mistede mit medlemsskab da de ombyggede, så nu kan jeg ikke komme ind uden en invite, derfor håber jeg at en venlig sjæl vil hjælpe, på forhånd 1000 tak (Har invite til mybadbits.org som kan byttes ved invite til DB)

Tak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-09-11 21:37

Danish bits er lukket for øjeblikket. Men det åbner snart som det står, og det har det gjort i flere uger nu.
alimak

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-09-11 08:12

Hælercentraler bliver lukket tid efter anden

Kommentar
Fra : coin21

Dato : 02-09-11 08:49

De har lige haft ombygget her i maj 2011 og den er oppe at køre nu!! Så venligst kun svar hvis i kan hjælpe mig (Jeg var medlem hos DanishBits.org i 3 år, ratio: 6.48 & jeg var Power-user)
Jeg forstod bare ikke at jeg ikke fik besked på de åbnede siden igen, en invite eller at min gamle bruger stadig virkede!!

På forhånd 1.000.000 gange tak

(Invite i bytte for invite til anden stor side som Danishbits.org, nxtgen.org, mfl. nemlig www.mybadbits.org)

Kommentar
Fra : coin21

Dato : 02-09-11 08:53

De har lige haft ombygget her i maj 2011 og den er oppe at køre nu!! Så venligst kun svar hvis i kan hjælpe mig (Jeg var medlem hos www.danishBits.org i 3 år, ratio: 6.48 & jeg var Power-user)
Jeg forstod bare ikke at jeg ikke fik besked på de åbnede siden igen, en invite eller at min gamle bruger stadig virkede!!

På forhånd 1.000.000 gange tak

(Invite i bytte for invite til anden stor side som Danishbits.org, nxtgen.org, mfl. nemlig www.mybadbits.org)

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-09-11 09:28

Ok. da er det derfor jeg ikke kan komme ind på Danish bits.
alimak

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 80 point
Dato : 03-09-11 10:50

Der er sikkert en eller anden, der har en invite inde på warez-dk.
Og kan du ikke komme derind, så PM og du får en invite

Kommentar
Fra : coin21

Dato : 03-09-11 11:59

kan du ikke sende en invite til warez-dk? tak,

mail: jbrixstein@jubii.dk

Godkendelse af svar
Fra : coin21

Dato : 03-09-11 14:02

Tak for svaret nomore. send venligst invite til jbrixstein@jubii.dk