/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puck maxi udstødning
Fra : RaB
Vist : 534 gange
30 point
Dato : 21-05-03 18:25

Hvor kan man købe den billigeste tune udstødning??? men den skal også være god...

Kommentar
Fra : jakob_p

Dato : 21-05-03 20:17

Jeg vil foreslå, at du køber et tun udstødning hos protuna, som hedder serpent. Det har jeg haft på min maxi. Det lyder godt hår d ukøre stærkt.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-05-03 21:01

Serpenten har bare den ulempe at den ser _MEGET_ ulovlig ud... Jeg ville nok købe den der 5,5HK de har hos protuna, den yder også rimligt meget (min har rundet de 100kmt med den på) og så ser den næsten helt lovlig ud....

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 22-05-03 18:00

HVad havde du så på af cylinder da du kørte 100 km/t Jon?????? jeg vil foreslå du køber lowboy twin,det er den der yder mest.......

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-05-03 20:40

Det her var hvad der sad på den:

45 mm Cylinder
45 mm Topstykke
45 mm High Speed Stempel
20 mm Kaburator og studs
Power Luftfilter
5,5 HK Udstødning
16 Tands Fortandhjul

Og med det rendte den 100+ kmt og havde det onde optræk (ja, den gik på baghjul hvis man ville det), men efter jeg havde kørt det godt til ville jeg lige skille den ad og se hvordan motoren havde det, det skulle jeg ikke have gjort, for jeg kommer til at knække stempelringen. Så købte en jeg troede passede, men det gjorde den åbenbart ikke, så efter et par dage smadrede den hele cylinderen+topstykket+stempel.... Så nu ræser den rundt med 60 kmt med en 42mm cylle...

i øvrigt lowboy-twin'en ser også meget ulovlig ud... men selvfølgeligt er det jo op til en selv hvor meget man vil lægge op til at blive stoppet...

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 22-05-03 22:08

Jeg har det samme tun på, men køre dog med 36 tands bagpå og 16 foran, og min løber altså ikke 100 km/t, kan det havde noget at gøre med tændingen eller har jeg gearet den for højt????

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-05-03 07:23

Jeg kan ikke engang huske hvor stort bagtandhjul jeg har på, jeg ved bare at det er mindre end det originale....

og tændingen har overhovedet ikke været stillet, den står præcis som da jeg kørte lovligt... Jeg tror nemt det kan have noget med motorens stand at gøre, min motor fejler ingenting og har været skiftet for nogen år siden (før jeg købte den) så den er temmelig ny....

Da jeg havde kørt den til, kørte den perfekt den fik lige den mændge luft/benzin den skulle bruge, troede jeg, det lød nemlig sådan... men den kørte kun ~80kmt, så jeg brugte et par timer på at indstille kaburatoren så den kørte optimalt, tro det eller lad vær men den fik 20+ kmt over i hatten pga det !

Kommentar
Fra : kkc13

Dato : 10-07-03 14:39

Det der Serpent er stort og klamt og svagt, Køb et Biturbo hos Protuna det er godt og flot

Hilsen Kkc13

Kommentar
Fra : vodka_kim

Dato : 22-03-04 22:05

en serpent ser meget ulovlig ud men med en 45 cylinder 45 topstykke og så vidre...
blir man heller ik så lidt stoppet