/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indsætte sti i Word, der viser placering
Fra : finnhans
Vist : 786 gange
200 point
Dato : 01-09-11 07:32

Hej
Jeg har meget svært ved, i Word 2007, at finde ud af, hvordan man indsætter sti, der viser dokumentets placering på HD.
Jeg vil være endda meget glad for hjælp.
Finn

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 01-09-11 08:22

Ved ikke lige hvor du finder det i Word 2007, men det er i sidehoved/sidefod at man sætter det ind.
I Word 2003 er det i menuen [Vis], at man finder sidehoved/sidefod.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-09-11 08:27

Citat
der viser dokumentets placering på HD.

Højreklik på dokumentet - egenskaber, så finder du stien

Accepteret svar
Fra : meiland

Modtaget 200 point
Dato : 01-09-11 09:45

Jeg ved ikke om jeg har ramt rigtigt, men jeg tror det.

Klik på fanen "Indsæt". Et stykke til højre på gardinet finder du punktet "Hurtige dele" og vælg "Felt".

Kategori = Dokumentoplysninger
Feltnavn = FileName

Husk at afkrydse "Føj sti til filnavn" under feltindstillinger.

Håber, at det var det du søgte.

Godkendelse af svar
Fra : finnhans

Dato : 02-09-11 10:13

Tak for svaret meiland.
Den sad "lige i øjet"
Finn