/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Asma og allergi foreningen
Fra : dannitheking
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 31-08-11 17:52

hej

Jeg har nogle gange ringede til Asma og allergi foreningen og blevet henvist til en ekstern rådgivning der hjælper når der uenighed mellem borger og kommunen omkring til skud til medicin. Nogen der ved hvad det hedder? det er vist noget med 4 bogstaver

på forhånd tak

- Danni

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-11 18:04

De gange jeg har haft behov for at søge ekstra tilskud til allergimedicin, har jeg fået hjælp af min egen læge

Astma og allergiforeningen kan også vejlede

Citat
•om mulighed for støtte til udgifter i forbindelse med din sygdom

Hvis ikke du kan få hjælp her, så du jo spørge foreningen igen

http://www.astma-allergi.dk

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 31-08-11 18:20

jo men deres telefon har aldrig åben når jeg har fri

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-11 18:21
Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 31-08-11 19:03

Det er kun din egen læge der kan søge tilskud til medicin. og det hedder Korniker tilskud.

Så du skal henvende dig til din læge med problemet.

Håber det kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-11 19:59

Citat
De gange jeg har haft behov for at søge ekstra tilskud til allergimedicin, har jeg fået hjælp af min egen læge

Hjalp din læge dig, eller hva' fandt du ud af??