/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
søger norsk skovkat
Fra : betinalarsen
Vist : 545 gange
20 point
Dato : 21-05-03 17:34

er der nogen som kender nogen som har en billig norsk skov kat til salg gerne(killing) er jeg meget intresseret.

håber at høre fra jer

skriv til mig på bclarsen@ofir.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-03 18:04

Hej Betina
Jeg kender ikke selv nogen som har en til salg, men der er et hav af dem på nettet, se..
http://www.jubii.dk/Fritid/Hobbyer/Dyr/Katte/Katterier_Opdraet/NorskSkovkat/
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 23:43

prøv www.vildkat.dk - et fremragende privat initiativ med en dejlig hjemmeside. her kan du se katte der skal omplaceres samt lægge dig ind som "kommende hjem" med dine specifikke ønsker.

mvh, Christina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-05-03 23:44

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=155

et stykke nede på side to er der en billig skovkat...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 23:45

Der er fx disse to (maine coon eller norsk...nå ja...) især den røde ser PRAGTFULD ud!!!

Dato: 13.4.03
Flotte Maine Coon hunkatte!
Et opdræt på Lolland-Falster leder efter gode hjem til 2 tidligere avlskatte. De er 3-6 år gamle og i farverne blå creme og bruntabby med hvidt. De har stamtavle, og vant til at færdes i indhegnet have. De neutraliserede katte koster kr. 400 pr. stk., og skal helst ud hver for sig som enekatte, da de nok ville trives bedst som sådanne. De er ikke vant til hunde og små børn.

Pjuske, en dejlig rød langhåret skovkatteligende hankat på ca. 2-3 år søger kærligt hjem, hvor han har mulighed for at komme lidt ud. Blev fundet i meget misligholdt tilstand og har lige været den helt store tur igennem på dyrehospital - kastreret, klippet, øretatoveret, vaccineret + loppe og ormebehandlet. Så lige nu er han lidt "laset" i pelsen + grøn i ørene af tatoveringen.

Han vil med sikkerhed blive en rigtig flot kat når hans pels er vokset ud igen. Det er dyrlægen der har fastslået hans alder + konstateret at han er i fin form. Han er utrolig rolig, kælen og en rigtig charmetrold, der virkelig vinder ved nærmere bekendtskab. Han virker ganske upåvirket af det liv han har haft før. Han har fra start kommet godt ud af det med huset 2 hankatte, familiens hunkat er desværre meget bange for ham. Derfor sælges ham til et hjem, der virkelig vil være god ved ham - det fortjener han.

Prisen for denne skønne kat er kr. 900. Han bor nu i Nykøbing Sjælland, og kan evt. bringes til et nyt hjem på Sjælland. Hvis man bor andre steder i landet, så kan der sikkert arrangeres noget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-05-03 09:17

Skynd dig og kigge her http://www.kandu.dk/dk/spg/15080

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-05-03 10:02

de er givet væk!!! Desværre!!!! http://www.kandu.dk/dk/spg/15080

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-05-03 10:16

Æv kiggede ikke først, sorry!

Kommentar
Fra : betinalarsen

Dato : 22-05-03 12:55

mange tak for hjælpen alle sammen

knus fra betina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-05-03 19:28

betina, hvis du vil lukke spørgsmålet skal du klikke på "accepter som svar" over den kommentar der tiltaler dig mest.

Har du kigget på vildkat.dk?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 01:19

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:19

betina, hvis du vil lukke spørgsmålet skal du klikke på "accepter som svar" over den kommentar der tiltaler dig mest.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-10-03 09:22

... og det er høfligt at lukke spørgsmålet, når man har fået svar på det man spurgte om!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:26

Yes

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 09:41

G'morgen
Tjahhh! Der er åbentbart nogen som tror de skal lukke spørgsmålene en frostklar nat i januar med mange myg i luften.
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-10-03 09:45

... eller på en skt. hansaften med høj sol og vindstille

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:49

Yes, derfor tager jeg en bette runde i ny og næ (jvf dit link Clan) og beder folk få lukket alle deres åbne spørgsmål. Har lige fået på puklen, for at opfordre en til at lukke en tråd der ikke havde været aktivitet på i over 5 måneder.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 15:45

Ohhh ja, der er nogen som ALDRIG fatter det. Nu fjerner jeg fluebenet på denne streng... så slipper mit sparsomme pelsværk sig for at få udslæt over (nej det skriver jeg ikke - man skal tro på det bedste i mennesker... hvor er de?)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:33

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.