/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
TV via bredbånd
Fra : Dahab
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 30-08-11 19:26

Hej

Jeg har medarbejder betalt bredbånd, er der nogle udbydere hvor jeg kan købe mig en TV pakke ?
Har kigget lidt på TDC, men er der andre hvor man ikke absolut skal købe deres bredbåndsforbindelse med i købet ?
Og er der nogle der har erfaringer med disse TV pakker ?

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 210 point
Dato : 30-08-11 19:55

Hos TDC, kan du da få det delt, så bredbåndsforbindelsen betales eet sted og tv, som du selv betaler. Den løsning har jeg.
Min TV pakke betaler jeg selv. Men bredbåndsforbindelsen betaler firmaet.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 30-08-11 19:58

Ok, og det virker fint ? Tænker på lag fra forbindelsen ?
Hvilken pakke har du ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-08-11 20:11

øhh tror den nu hedder home trio basic, med mindre den har fået et nyt navn nu, det ved jeg ikke - jeg har det mest basale Dr 1 og 2 Dr K Tv2, charlie, DR update, 4 og 5, svt 1 og 2 og lidt mere af nogle enkelte tyske kanaler. Så har jeg adgang til lej film og kan via boksen optage det jeg vil se på et andet tidspunkt. Af og til får jeg adgang til prøvekanaler.

Det virker helt super, og jeg er rigtig glad for optage funktionen. Desuden det at man kan stille udsendelser på pause og spole tilbage, bare man ikke skifter kanal imellemtiden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-08-11 20:24

Optage og spolefunktion er et tilvalg udover pakken

Godkendelse af svar
Fra : Dahab

Dato : 30-08-11 22:07

Tak for svaret smuller54.