/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
bliver ringet op hver nat af ukendt nr.
Fra : cobran
Vist : 905 gange
100 point
Dato : 29-08-11 21:30

Dav.

I en uges tid hver nat ved en 02 - 06 tiden har jeg oplevet at en ukendt person ringer mig op, og når jeg tager den er der helt stille ... jeg har ikke nummer viser så kan ikke tjekke hvem det er!

er det noget man kan gøre i den situation ... kan mit telefonselvskab gøre noget ved det? ud over at skifte telefon nummer eller skaffe nummer viser? (det kommer sikkert fra et hemmeligt nummer)

;-|

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-11 21:47

Jeg har prøvet det samme, det holdt heldigvis op efter et par måneder. Men så købte jeg en nummerviser, dog kunne jeg ikke se nummeret.

Du kan henvende dig til poltiet, de kan se okaldslisterne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-11 21:58

Jeg tror desværre ikke du kan få politiet til at tage sig af sagen, da der ikke er tale om trusler..

Kan du ikke få en anden til at tage tlf. et par gange?? Det hjalp for mig

Du kan også lade være med at tage tlf. og se om de måske kan hjælpe

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-08-11 22:24

Hvis det er en fastnet telefon kan du vælge at tage stikket ud inden du går i seng, hvis det er en mobiltelefon kan du gøre som jeg, jeg sætter den på lydløs til et par minutter før væggeuret skal ringe (tidsbegrænset profil)

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 29-08-11 23:10

Bjarnebr, selvom man har sin mobil på lydløs så ringer vækkeuret alligevel.
Sådan er det i hvert fald på nokia

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-08-11 00:01

Det ved jeg godt, hvis jeg skal op kl. 7,00 sætter jeg mobilen til at være tidsbestemt lydløs indtil kl. 06,59 så er jeg fri for at blive vækket i løbet af natten og jeg slipper for at skulle slå lydløs fra ign om morgenen, for det har telefonen selv gjort lige før jeg skal op.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-08-11 16:05

Lyv du kan da bare sige til politiet at der bliver truet, hvis du har børn så sig de ved hvor de går i skole og truer mef at slå den ihjel.
Hvis politiet ikke vil gøre noget må man jo lyve.

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 31-08-11 00:22

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-08-11 10:06

Selv tak og jeg håber det snart stopper.