/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windowsmediaplayer til iTunes
Fra : miniclaus
Vist : 378 gange
300 point
Dato : 29-08-11 16:37

Er der en "nem" måde at ligge alle lydfiler der er i VMA-format over i iTunes så det passer med filformatet... Eller evt modsat... ???
Må gerne skæres ud i pap, da jeg ikke er nogen ørn på det område...

Håber på hjælp.. Som jeg plejer at få herinde..

Kommentar
Fra : miniclaus

Dato : 29-08-11 16:39

PS.. Jeg mener naturligvis WindowsMediaPlayer med VMA-format..

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-08-11 19:30

Mener du lægge- eller hvad ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-08-11 19:52

Lydfiler, som man vil spille i iTunes kan ligge hvor som helst. Man tilføjer bare mappen til itunes liste. Hvis filerne er i WMAformat vil iTunes automatisk konvertere dem til mp3. Det forudsætter at de ikke er låst med en kode. Det er låne eller købe filer ofte.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-08-11 20:19

Du downloader 'format-Factory',..
http://www.formatoz.com/
dette program konverterer dine filer til det format du ønsker,
hvad enten det er til mobilen, PC , Mac, Windows, osv... meget simpelt,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-08-11 20:33

til itunes bruger du AAC format, hvis størrelsen af filen ikke betyder noget,
vil du ha' den til at fylde mindre, bruger du fx. MP3 format,

til Windows mediaplayer er WMA format fint, hvis størrelsen af filen ikke betyder noget,
vil du ha' den til at fylde mindre, bruger du fx. MP3 format,

format-Factory klarer det hele,

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-08-11 15:47

Citat
format-Factory klarer det hele,