/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
ASKO Vølund fejlkode F6
Fra : 1eno
Vist : 2817 gange
20 point
Dato : 29-08-11 15:40

Hej
Er der nogen der har nogen gør-det-selv erfaring med fejlkode F6 på en Vôlund ASKO vaskemaskine ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-08-11 16:46

Prøv om du kan finde hjælp i manualen:

http://www.asko.dk/support/manualer/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-08-11 17:27
Kommentar
Fra : 1eno

Dato : 29-08-11 20:52

Tak skal i have..

Dog svarer det til hvad som står i min brugsvejledning.

Er på udkig efter et tip til hvad man evt. selv kan gøre før man ringer til en reparatør. Og dette er jo den dyre løsning

Min opvaskemaskine (Bauknecht) skriver fx. F4 (vandudløbsfejl), men dette kan fixes veds at rense filteret.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-08-11 21:25

Citat
Er på udkig efter et tip til hvad man evt. selv kan gøre før man ringer til en reparatør

se det fremkom jo ikke af dit spørgsmål.
Hvis du skal udskifte varmelegemet, kan du se videre på det link, jeg gav dig under -"gør det selv".

Kommentar
Fra : 1eno

Dato : 30-08-11 07:59

Tak, smuller54 ! Jeg tjekker.