/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Tryghedsplejen
Fra : AnneLarsen
Vist : 1019 gange
200 point
Dato : 29-08-11 12:07

Er der andre Kandu brugere der kender dette firma?
Køge afdelingen kører i alt fald helt forfærdeligt med RIGTIGT mange løse og ikke uddannede, så der MEGET ofte kommer helt ukendte vikarer

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 29-08-11 12:15

Kender også firmaet og Køge afdelingen - som et firma med mange løfter der absolut slet ikke overholdes - anbefales ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-11 13:56

jamen så dropper man dem, så enkelt er det

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 29-08-11 15:58

spørgsmålet lød:

Er der andre Kandu brugere der kender dette firma?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 16:03

alle hjemmeplejer inkl. kommunens kører med flest uudannede hjemmehjælpere, der ikke har lært noget som helst. når jeg alligevel har valgt privat firma, er det fordi de trods alt kommer, hvad kommunen ikke altid gør.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 29-08-11 16:12

kender dem ikke, men det lyder da som om de ikke har helt styr på tingene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-11 16:18

Citat
Er der andre Kandu brugere der kender dette firma?

Og hvad f.n kan du bruge det til.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-08-11 16:29

Citat
Og hvad f.n kan du bruge det til.

Det kunne jo være andres erfaringer,AnneLarsen var interesseret i,at høre om.

M.

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 29-08-11 17:22

til Mosebaek : Nemlig ! lige præsist
til skytten49 : hvilket firma bruger du ?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 19:09

P. Obel hjemmeplejeservice der kører i flere kommuner, men jeg bor ikke i køge. jeg har prøvet 3 firmaer nogen værre end andre. Jeg tror problemet er, at det er svært at få ansat sosu-hjælpere og mange af de uuddannede kun har taget jobbet fordi de mangler uddannelse og derfor ikke kan få bedre jobs. De gider simpelthen ikke deres job. og selv de mest almindelige hygiejneregler kender de ikke.

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 29-08-11 22:00

jo billigere arbejdskraft - jo mere tjener ledelsen. Derfor ufaglærte.

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 06-09-11 13:20

er der nogen der kan anbefale et godt privat hjemmepleje firma.