/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Visning af video filer fra mobilen på pc
Fra : hjerterum
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 28-08-11 15:34

Jeg har lavet nogle små video film med min Samsung Galaxy s2 de virker fint når jeg ser dem på mobilen, men når jeg skal se dem i programmet Samsung Kies kan jeg ikke se dem der bliver bare sort skærm, så har jeg prøvet at gemme filerne på min pc og det er kun programmet Quick Time Player der kan vise filerne.... hvorfor kan jeg ikke se dem i Windows Media Player filen hedder MP4-fil

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-11 15:39

Du mangler et codec, prøv evt med denne
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 28-08-11 15:55

Hvad betyder det at jeg mangler et codec skulle jeg ikke kunne se den type fil ....

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 28-08-11 15:58

Jeg har nu hentet programmet og lavet video filen om til avi problemet er at i filmen er der et vandmærke....... jeg forstå ikke hvoror jeg ikke bare kan se den fil fra min mobil ...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 28-08-11 16:04

Det burde ikke være nødvendigt at konvertere klippet til avi hvis det rigtige codec er installeret,
det burde det være hvis du har hentet og installeret K-Lite Codec Pack 7.60 (Full)

codec bruges til at kode/afkode (komprimere/dekomprimer) film med

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 28-08-11 17:02

Tak for svaret Klaudi. nu virker det.... nu spørger jeg måske lidt dumt.... men det codec jeg har hentet er det et der er forsvundet fra min pc..... eller er der noget specielt ved en MP¤-fil

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-11 17:16

var så lidt

Nej tror ikke det er forsvundet, det har nok bare ikke været der, WMP vil helst kun afspille sine "egne" fil formater.