/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jura, eller bare Jura..
Fra : nomore
Vist : 558 gange
10 point
Dato : 25-08-11 21:23

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-08-11 21:24

Øhh: ___________ændret til hvad?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 20 point
Dato : 25-08-11 21:33

Citat
Øhh: ___________ændret til hvad?

Ja, den bliver så bare ændret. Det er en overraskelse, hvad den bliver ændret til. Næsten som at spille i lotto. Måske vinder du, måske gør du ikke (og så har du tabt pengene)

Det er udelukkende for din egen skyld, for at give dig spænding i tilværelsen. Det er ikke sundt at vide alt om fremtiden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-11 21:35

Prisen... fra den planlagte stigning 3.146 til den ekstra forhøjede 3.395

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-11 22:05

Jeg vil sige som Pifo, det er en overraskelse her i disse så kedelige tider.

Men er det ikke sødt af dem at uddele overraskelser.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-11 22:08

Jeg kan sgu´itte finde noet fordækt i den tekst.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-08-11 22:12

Citat
Ja, den bliver så bare ændret. Det er en overraskelse, hvad den bliver ændret til.

Så er jeg stadig med_MEN

Citat
Prisen... fra den planlagte stigning 3.146 til den ekstra forhøjede 3.395

JOW_JOW som en vis HR teil ville skrive

MEN HVAD ? gælder den NYE pris FOR = RESTEN af dette ÅR
eller skal jeg bare betale MERE = RESTEN af samme år, eller får jeg en billigere
forsikring NÆSTE ÅR til 2011 pris = næste ÅR =??? hvis jeg ikke OSV

Citat
Og hvis de SELV vidste DET+ hvorfor så ikke bare skrive DET

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-08-11 22:20

Citat
Jeg kan sgu´itte finde noet fordækt i den tekst.

Må JEG gerne få den på REN DANSK __bitter??
Teksten al_så.

Citat
Det er ikke sundt at vide alt om fremtiden

Nej... fy skamme sig og alt andet, tænk hvis jeg satte ild til mig selv Øhh _ øjeblik
skal lige have gang i en smøg = TÆNDER
Eller fik en vandskade, hvad jeg aldrig har haft = men som man skal vel være? fælles om, alligevel.
Brokker MIG IKKE, men klart og lidt tydeligt sprog? kan vel bruges, eller kan der?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-08-11 22:25

Citat
men klart og lidt tydeligt sprog? kan vel bruges

De er eksperter i diciplinen "Uld i mund"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-11 22:30

Uld i mund kaldes også sort snak. Og det er et specielt sprog som politikere også bruger

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-08-11 22:36

Citat
det er et specielt sprog som politikere også bruger

Så sandt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-11 22:44

Citat
MEN HVAD ? gælder den NYE pris FOR = RESTEN af dette ÅR

Afhænger vel af hvor ofte du betaler præmie

Citat
eller får jeg en billigere

Du må ha' slået hovedet, der er intet der bliver billigere

Der er den alm. prisstigning, (den første pris der er nævnt)og så er den vel steget ekstra pga oversvømmelser??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-11 22:53

Om Du så bor på 20. etage i et højhus på piller på toppen af Ejer Bavnehøj slipper Du ikke for at betale til vandskaderne.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 25-08-11 23:13

jeg forstod intet af den tekst, kun at der ville komme en ændring af det beløb du betaler til din villaforsikring.

men hvornår og hvor meget, kan jeg ik´ svare på.

hilsen cimbombom.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 28-08-11 14:29

Som Fikundik ville ha svaret:

"Bær ikke byrden selv, når du kan få andre til det"

For det er da det rene fikumdik .

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-08-11 00:14

Citat
Der er den alm. prisstigning, (den første pris der er nævnt)og så er den vel steget ekstra pga oversvømmelser??

JOW _DAK men jeg vil ikke have min forsikring forhøjet ___ før tiden
Og jeg BO`R på en bakketop og ude på Lars tynski__ mark
hvor der overhovdet ikke sker andre skader end en KLAT LORT eller udtømning
af SAMME fra en flyver
Citat
Afhænger vel af hvor ofte du betaler præmie

Sjovt nok = har jeg næsten lige betalt DEN,
Citat
Om Du så bor på 20. etage i et højhus på piller på toppen af Ejer Bavnehøj slipper Du ikke for at betale til vandskaderne.

Brokker mig så-mæn IKKE, men hvad pokker skriver de? og hvad i alverden mener DE.
Citat
Som Fikundik ville ha svaret:

"Bær ikke byrden selv, når du kan få andre til det"

For det er da det rene fikumdik

Øhhhh
en bruger herinde? eller skal vi over i JAGT???

Nå_ men jeg prøver en telefon = hvis jeg kører en boks ned

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-08-11 00:15

Citat
Prisen... fra den planlagte stigning 3.146 til den ekstra forhøjede 3.395

Igen? hvorfor betale før tiden.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 29-08-11 00:16

Tak for svaret pifo.
Den må da give LIDT for det fine og lige-til svar

Er du ansat SAMME STED...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-08-11 05:12

Citat
Er du ansat SAMME STED...

Ajjj, kan du VIRKELIG se det?

Jeg er ellers ansat til at skrive tekster, som ingen kan forstå eller bare finde hoved eller hale i, og så gættede du det alligvel. Sørens da også... Jeg må stramme mig an