/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Oversættelse fra dansk til latin
Fra : _Katharina
Vist : 595 gange
49 point
Dato : 25-08-11 12:52

Hej alle.
Jeg ville blive rigtig glad, hvis der var nogen der ville hjælpe mig med at oversætte disse to sætninger til latin.
1. Valget er dit
og
2. Husk dit eget værd.
Jeg har selvfølgelig prøvet google translate, hvor jeg har fået:
1. memini dignum tuo
2. electio tua
meeeen det er jo ikke altid man kan stole på det og det er meget vigtigt, at det er den rigtige oversættelse jeg har, da jeg vil bruge det til en tattoo. :)

På forhånd rigtig mange tak!!
Hilsen Katharina

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-08-11 13:47

Det sidste er rigtigt, det første ikke.

Kommentar
Fra : _Katharina

Dato : 25-08-11 13:55

Okay, tak. Men du ved ikke hvordan det første oversættes?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-11 14:10

Hvis jeg var dig, ville jeg også spørge her, for at være helt sikker

http://www.cucumis.org/oversaettelse_24_w/

Kommentar
Fra : _Katharina

Dato : 25-08-11 14:48

Okay, tak skal du have. :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-08-11 17:42

Citat
2. Husk dit eget værd.

Husk, du bliver "mindre værd" hvis du bliver tatoveret...

Kommentar
Fra : _Katharina

Dato : 25-08-11 21:37

Hvorfor skulle jeg blive mindre værd? Og skulle min salgsværdi falde, eller hvordan skulle det foregå, at jeg skulle blive mindre værd?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-08-11 16:54

Fordi vi er en hel del der ringeagter den slags tatoveringer.