/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vedhæfte billeder ???
Fra : hovsada
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 25-08-11 08:07

jeg kan pludselig ikke vedhæfte billeder til mine mails ???

hvis jeg tidligere skulle vedhæfte et billede klikkede jeg på navnet nedenunder- nu sker der intet ???

HJÆLP !

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-08-11 08:08

jeg har Windows XP 64

Kommentar
Fra : molped

Dato : 25-08-11 09:02

Det ville være en kæmpe fordel, hvis
du skrev, hvilket mailprogram, du bruger...

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-08-11 09:05

jeg bruger gmail-

Kommentar
Fra : molped

Dato : 25-08-11 09:41

Jeg bruger selv Gmail og klikker på
"Attach a fil" (Hedder sikkert "Vedhæft fil" i den
danske version.
Derefter får jeg mulighed for at vælge den fil,
jeg vil vedhæfte.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-08-11 09:50

jeg har gjort sådan i årevis ... har fundet ud af at musen pludselig er skiftet højre og venstre klik--det var grunden til at jeg ikke kunne vedhæfte som tidligere--hvordan får jeg det rettet tlbage ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-08-11 10:14

Så skal du ind i kontrol panelet og vælge mus, derinde kan du ændre på indstillingerne.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-08-11 10:18

ja jeg har været derinde- men versionen er engelsk og jeg forstår ikke alle udtrykkene helt klart

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-11 10:24

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en driver du har installeret, men ved en standard windows driver til min mus, der har jeg 3 faneblade og der er der mulighed for at sætte flueben i Knapkonfigurartion så vil bytte rundt på højre og venstre museknap.

Hvis det ikke hjæler dig, så må du tage screenshots af dine museindstillinger og poste det herinde.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-08-11 10:25

Og så en helt anden ting, hvorfor har du to spørgsmål med samme problem?
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=157589

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-08-11 11:51

webnoob...fordi jeg nok ikke havde valgt det rigtige "forum"

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-08-11 13:41

Så luk det ene og henvis til det andet.

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 25-08-11 19:15

Tak for svaret webnoob. tror jeg bare lader det være og vænner mig til at reagere omvendt !!!