/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu dating reklamer
Fra : svendgiversen
Vist : 789 gange
60 point
Dato : 24-08-11 21:40

Jeg var modstander dengang kandu indførte reklamer, endda lige over/under spørgsmålene,
men på det sidste er der vist nogle usædvanligt søde piger i E kontakt annoncer.

Jeg husker en dansk pige der uvidende optrådte som blikfang i en amerikansk ægteskabs annonce,
er det mon det det samme med de billed skønne piger vi nu ser i kandu?

Ingen tror vel at de må gå til E dating for at findere partnere,
men så må de jo aflønnes af det pågældende kontakt bureau,
og med deres udseende er de sikkert ikke billige.

Hvem betaler for at vi kan nyde synet af dem??

Og ingen tror vel at kunne få kontakt med netop disse viste piger via E kontakt???

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-08-11 21:48

Dating annoncerne betales af Freeway.

Selv smukke piger har besvær ved at finde en kæreste...

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-08-11 21:49

Men jeg må da indrømme at mængenden af reklame er lidt meget her på siden.

mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 70 point
Dato : 24-08-11 21:58

Næh der er omvendt, fredway er helt vilde med at reklamere for Dating siden må ikke være så meget brugt mere. Så de betaler i dyre domme. Bare for at få pigerne med. Og de piger har alle profiler og de er ikke blevet spurgt om de ville vises her.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-08-11 21:59

Citat
Men jeg må da indrømme at mængenden af reklame er lidt meget her på siden.

Lad dem da reklamere alt det de vil, det forurener da ikke og der går ingen regnskov til ved det.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-08-11 22:04

Man har vel lov til at have et synspunkt. Eller not ?
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-08-11 22:06

De er både søde og hurtige, de må dyrke sport for de skifter hurtigt plads...

>og de er ikke blevet spurgt om de ville vises her.
Er du sikker på det granner, er det så ikke kriminelt?

I hvert fald falsk reklame, kan pigerne så ikke anlægge sag??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-08-11 22:47

Citat
Man har vel lov til at have et synspunkt. Eller not ?

Det er jo da det man forhåbentlig har... Eller not?

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-08-11 23:06

det vil ikke undre mig hvis der kommer et dating forum på kandu

men de skal jo tjene penge på en eller anden måde for at siden kan kører....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-08-11 23:06

Før:
Kandu, vejen til en hurtig løsning...

Nu:
Kandu, vejen til hurtig dating...

Så er pigerne måske slet ikke danske?

Efterlyser lovgivning omkring brug af fotos i dating sammenhæng uden tilladelse...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-08-11 06:45

Nogen der har adressen på pigen på tilmeldingssiden???????

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-08-11 06:51

Citat
Før:
Kandu, vejen til en hurtig løsning...

Nu:
Kandu, vejen til hurtig dating...

fy da, nu kunne jeg godt komme med en sjofel bemærkning.
Jeg vil nøjes med at sige, at man bare skal indføre "ud" i det gamle citat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-11 09:15

Citat
Men jeg må da indrømme at mængenden af reklame er lidt meget her på siden.

HVOR

Jeg har IKKE en eneste reklame på Kandu

Blot nogle "hvide felter" hvor der står reklame i overskriften

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-11 10:30

Når man opretter en profil på en datingside så er der ikke mange der læser betingelserne. En af dem at udbyderen må bruge profilbilledet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-08-11 10:31

Så går du glip af meget for tiden, refi.

...har du en Facebook profil har du accepteret disse betingelser og dine billeder, informationer med mere kan ende på reklameplakater i udlandet eller herhjemme uden du kan stille noget som helst op eller få nogen form for kompensation.

Fra det lige lukkede svar,
måske har de søde piger, eller deres partnere, været på Facebook?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-11 10:42

Citat
Så går du glip af meget for tiden, refi.

Såhhhh

Jeg syntes der er RIGELIG med reklamer overalt (99.99% HELT UDEN interesse) .... så jeg undværer gerne

Den dag de reklamerer for nye biler til halv pris - så kan jeg bruge dem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-11 11:50

Jamen Refi

Er du så gammel at du ikke kigger på damer mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-11 15:28

Citat
Er du så gammel at du ikke kigger på damer mere

Det er sgu svært at undgå med 8-10 stykker "vimsende" omkring i bygningen

Meeeeen - forskere ser jo ikke altid ud som "side 9" piger

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-08-11 08:49

Tak for svaret granner01.