/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
At tvinge windowed mode.
Fra : Desmersnaps
Vist : 510 gange
300 point
Dato : 24-08-11 15:47

Hej Gruppe
Jeg har lige hentet Microproses Magic: The Gathering (det fra 97), og installeret det. Det kører fint på mit Windows 7. Mit problem er at lydsiden er helt forfærdelig, og jeg meget gerne vil fjerne den helt, så jeg kan høre musik fra Winamp i stedet. Det viser sig at der ikke findes noget sted i programmet hvor man kan slå lyden fra, og jeg kan ikke bare åbne lydindstillinger og mute selve programmet - går jeg ud af programmet (fx med alt+tab) går det helt død. Jeg har derfor forsøgt at køre spillet i windowed mode, så jeg har tilgang til windows lydindstillinger, og kan mute det uden at mute alt andet. Det har vist sig at være ret besværligt. Jeg har forsøgt mig med DXwnd som skulle kunne tvinge det fra fullscreen til window, og jeg har prøvet at tilføje -w og -window i genvejen. Intet virker. Er der nogen herinde der har en god idé til hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak.

PS: I forhold til at fjerne lyden: jeg har prøvet at omdøbe mappen "sound", men når spillet leder efter nogle af lydene, crasher det

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-08-11 06:25

prøv at bruge vlc player, den æder det meste

http://www.videolan.org/vlc/

Kommentar
Fra : MYPCSupport

Dato : 07-11-11 18:21

Prøv at beholde mappen "sound", men erstat filerne med tomme tekstfiler med samme navn. Så hvis du f.eks. har sound.wav, så åbn Notesblok, gem som > alle filer > sound.wav. På den måde ser spillet bare en tom fil og vil formentlig springe den over.