/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Udskrivning
Fra : laikatøs
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 24-08-11 08:08

Hej har en Canon MP 500 - har fået problemer med udskrivning fra de sorte patroner !
Har lavet alle rensningprocesser - ingen virkning
Har nu til sidst prøvet at sætte 2 helt nye sorte patroner i - virker stadig ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-11 08:30

Citat
har fået problemer med udskrivning fra de sorte patroner

Hvilke problemer ????

Du må uddybe fejlen lidt mere....

Reagerer den slet ikke?
Kører der "tomt" papir igennem?

Umiddelbart virker det som om den slet ikke registrerer der ER en patron...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-08-11 10:03

Jeg har selv en fætter: Canon 530, og har ikke haft lignende problemer,
men det havde jeg med min forrige printer, fordi jeg brugte uoriginale patroner...

Det har du vel ikke gjort?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 24-08-11 12:13

hej refi

den kører tomt papir igennem - registrerer ikke at der er patroner i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-11 13:34

Citat
registrerer ikke at der er patroner i

Er det ORIGINALE eller kopipatroner (uden chip) ??????

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 24-08-11 15:35

Kopipatroner med chip

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-08-11 15:57

Som første forsøg, inden en evt. reperation, ville jeg alligevel prøve med originale farvepatroner...

Du ved vel at garantien er røget når du har brugt kopi varer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-11 16:57

Tja....

Chippen er åbenbart ikke sat rigtigt så den registrerer TOM patron....