/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
undertekster
Fra : Ateisten
Vist : 251 gange
10 point
Dato : 23-08-11 08:05

Hvad kan man gøre,når man har hentet de rigtige undertekster til en film,men teksterne er bagefter når man ser filmen?
joebonfils@gmail.com

På Forhånd Tak...Joe

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 23-08-11 08:49
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-08-11 09:48

Hvis rettelsen skal være permanent så brug dette program til at justere tiden
//under syncronisering//
http://www.nikse.dk/

Kommentar
Fra : sexmedposten

Dato : 23-08-11 14:04

Piratgrupen.dk
der kan du få svar om undetekster jeg går udfra det er film du har hentet på nettet
hvilket ikke lyder helt lovligt
vh
Sexmedposten.dk

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-08-11 14:18

Citat
Piratgrupen.dk
der kan du få svar om undetekster jeg går udfra det er film du har hentet på nettet
hvilket ikke lyder helt lovligt
vh
Sexmedposten.dk

Åbentbart et sted du kommer...

Medlemsdato : 23-08-2011

Du har fået svaret, så er det bare op til dig at rette fejlen

Kommentar
Fra : Ateisten

Dato : 23-08-11 14:34

det er en film jeg har købt hel lovlig,men uden tekster,det opdagede jeg først bagefter