/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opdatering android
Fra : ara
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 22-08-11 19:42

Hej.

Jeg har en HTC Legend hvor der er installeret android vers. 2.2.

Kan jeg være sikker på at version 2.3 kan køre på denne telefon, og ryger garantien
hvis der sker noget?

mvh

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-08-11 19:49

Der sker ikke noget med garantien hvis du opdatere mobilen. Du kan sagtens opdatere den, det sker der ikke noget ved.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-08-11 19:55

Har HTC frigivet 2,3 til Legend, får du ingen problemer!

Kommentar
Fra : ara

Dato : 22-08-11 19:59

Det ved jeg ikke om de har.

Kan man ikke regne med at de gør det.

Hvor kan man se det?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-08-11 19:59
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-08-11 20:01

http://www.htc.com/dk/howto.aspx?id=1594&type=1&p_id=313
Her beskriver de hvordan du skal gøre og hvis der er nogle opdateringer tilgænglig så er de godkendt af HTC.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-08-11 20:04

Jeps! Men stadig kun 2,2!!

Kommentar
Fra : ara

Dato : 22-08-11 20:27

Takker. Men der kommer vel en 2.3 til HTC'en selvom den har et år på bagen. Ellers er den jo allerede færdig

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-08-11 20:37

Det tyder på, HTC ikke har planer om en opdatering til Gingerbread 2,3 på Legend.
Jeg kan i hvert fald ikke finde noget, uden der skal rootes.
Altså du skal dybere ind i telefonens software.
Ikke noget jeg har prøvet, så ingen hjælp fra mig, på dette punkt! c",)

Kommentar
Fra : ara

Dato : 22-08-11 20:45

Jeg ved heller ikke noget om alle disse opdateringer. Men hvis ikke der kommer opdateringer til den, får jeg vel problemer på et eller andet tidspunkt eller hva?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-11 21:21

Citat
hvis ikke der kommer opdateringer til den, får jeg vel problemer på et eller andet tidspunkt eller hva?
nej det gør du ikke, men du får ikke de nye funktioner i de nye Android før du skifter til en nyere telefon eller selv opdaterer

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 23-08-11 06:47

Forskellen på 2.2 og 2.3 er ikke så stor. Der er ikke mange features til forskel.
så du vil sagtens kunne bruge din mobil med 2.2 uden problemer.

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 50 point
Dato : 23-08-11 16:27

Som med alt andet elektronik, er det svært at spå om fremtiden og det eneste man kan sige med sikkerhed er, at intet elektronik er fremtidssikret.
Der vil sikkert med tiden komme applikationer, som din Legend har for lille processor til at kunne køre uden problemer.
Processoren i en Legend, er allerede nu omtrent halv så stor, som de største og nyeste smartphones på markedet, nu er udstyret med.
Men der vil gå flere år, inden du ikke kan bruge din telefon, som du bruger den nu!

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 23-08-11 22:50

Tak for svaret g_h.

Kommentar
Fra : g_h