/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Riasclickstep-vanskeligheder
Fra : klemme2006
Vist : 344 gange
100 point
Dato : 20-08-11 19:17

Jeg har givet mig i kast med at lægge Rias clickstep. Det er mig helt umuligt at få drypnæsen på, både på siderne og på enderne. Profilen er lavet med to skarpkantede grater inde i sporet, en lille og en høj. Pladen "står" på den høje især, når jeg prøver at skubbe/mase/slå profilen ind på plads. I instruktionen står der intet om den grat. Til gengæld står der at det er vigtigt at pladen kommer helt i bund. Er der andre der er løbet ind i den vanskelighed og har overvundet den? Og hvordan?

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-11 19:47

Og du har fulgt denne her:

http://ipaper.ipapercms.dk/Rias/ClickStep/

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 20-08-11 20:01

Ja! Indtil 2. billede 1. spalte. Jeg kan ikke skyde noget som helst ind nogen steder, medmindre det der minustegn betyder at sådan skal det være.

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 20-08-11 20:15

Supergriner, hvis ikke lige jeg havde brugt halvanden time på at slås med lortet og dække af med presseninger: På billede 2 i den udgave, der ligger i pakkerne er minustegnet anbragt over den tegning, hvor pladen IKKE er helt i bund! På netudgaven er det omvendt. Point til dig! Og et spark i røven til Rias.