/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
acer aspire 7220 starter ikke op
Fra : sannehs
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 20-08-11 12:57

Vores Acer Aspire bærbare (med Vista) vil ikke starte op - jeg får bare sort skærm?
Jeg har prøvet at trykke f2 for at komme ind i "Boot" og starte recovery-cd op, måske gør jeg det forkert, der sker i hvert fald ikke noget?
Nogle forslag/opskrift til hvordan jeg skal gribe det an?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-11 14:51

f8

Kommentar
Fra : edison

Dato : 20-08-11 15:21

puha. kommer der lys i knapper, køler køre, så er det normalt grafikkortet. det kan laves, men dyrt hvis ikke man selv kan skille og samle en bærbar.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-08-11 15:23

Står der noget på skærmen eller er den bare helt sort? Er der nogen af lamperne der tænder og slukker eller blinker? Kan du høre om der er harddisk aktivitet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-11 18:28

Batterikondition ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-09-11 16:13

Halloooo???